Kjære Jesus!
Fra : Grethe Juuhl

Dato : 21-11-01 19:17

Kjære Jesus!

I dag har jeg vært så bekymra for barna, jeg engster meg for den miste
filleting og skulle ønske at de var voksne og klare seg selv.Jeg vil gjerne
at de skal begynne å be mer,lese bibel og gjøre det som er bra for dem til
en hver tid.

Snille Jesus takk for at du kejnner alle ting og jeg kan sukke og komme til
deg når det er vanskelig hver eneste dag, ja hele dagen.Vil du hjelpe Petter
på matteprøven imorgen, du vet at han er så svak idet faget og du kjenner
til hans problemer.Kan du hjelpe ham til å ta imot hjelp i dette faget?

Hjelp ham til ikke å føle seg utenfor når han må gå ut av klassen for å ta
imot undervisning.

Kan du hjelpe Chrsitian goså han synes matte er vanskelig også, enda han
klarte det bra i fjor.Matteproblemer er fælt for barna.Hjelp ham til å være
fornøyd meg seg selv.Hjelp begge to til å være fornøyd med seg seglv.Og vær
så snill og gi meg fred isinnet så jeg ikke bekymrer meg så fælt.

Jeg elsker deg,Jesus og takker og priser deg for at du er trofast og full
av kjærlighet, takk for at ikke noe problem er for stort eller for lite for
deg.

Hilsen grethe

Jilsne