Placebo & David Bowie sammen?
Fra : Ukendt

Dato : 21-11-01 18:57

De har lavet en sang kan jeg huske, der bliver sunget noget med "clock" Men
jeg kan sku' ikke finde den.. Nogle der kan hjælpe? Evt. hvilket album den
ligger på

Fra : Kasper Bertelsen

Dato : 21-11-01 20:01

Det er anden udgave af sangen "without you im nothing". Den fås som single.

Kasper

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 21-11-01 21:25

peet_dk wrote:

> De har lavet en sang kan jeg huske, der bliver sunget noget med "clock" Men
> jeg kan sku' ikke finde den.. Nogle der kan hjælpe? Evt. hvilket album den
> ligger på

Den hedder åbenbart "Without you I'm Nothing", og findes på WinMX:

http://www.teenagewildlife.com/Appearances/Press/1999/0715/withoutyou.html

(den virker ok - noget Bauhaus-agtig)

Ulrik Magnusson

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 21-11-01 21:27

Ulrik Magnusson wrote:

> Den hedder åbenbart "Without you I'm Nothing", og findes på WinMX:
>
> http://www.teenagewildlife.com/Appearances/Press/1999/0715/withoutyou.html
>
> (den virker ok - noget Bauhaus-agtig)
>
> Ulrik Magnusson

og winmx findes her: http://www.winmx.com/