Terminato III
Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 21-11-01 14:51

I Raketfart nævnede de, at Terminator III er under udarbejdelse. Er det
korrekt? Der er nu ikke noget som en premiere i Imperial, hvor alle
Arnold-freaksene dukker op i jeans, boots og med rygende cigarer.
Ikris

--
Posted from [213.129.5.147]

Fra : Rasmus

Dato : 21-11-01 15:28

Den er i preproduction state, så vidt jeg ved. Raketfart vrøvlede dog med at
sige at James Cameron havde travlt med Terminator 3 og True Lies. Dels har
han selv sagt at han IKKE vil have noget med T3 at gøre og True Lies 2 er
ikke offentliggjort endnu og dels er han lige nu ved at lægge sidste hånd på
sin Titanic 3D IMAX film...

Rasmus

Fra : Søren

Dato : 21-11-01 16:06

Davs

Jeg har lige klippet dette fra www.darkhorizons.com fra igår:

Variety reports that the third "Terminator" film has its script all ready
and waiting to be filmed, and star Schwarzenegger eager to get going - thus
a Spring or Summer start of shooting looks set to happen. Details are still
being finalised but the film's initial budget estimate looks like it'll come
in at $160 million - beating the $135 million record set by "Pearl Harbor"
("Titanic" wound up costing $200 million but initially it was only
estimating a cost at just over half that).

/Søren

Fra : Martin Møller

Dato : 21-11-01 16:31

> [...]
> korrekt? Der er nu ikke noget som en premiere i Imperial, hvor alle
> Arnold-freaksene dukker op i jeans, boots og med rygende cigarer.

Ifølge det jeg ved, er det noget med at Linda Hamilton og Edward Furlong har
takket nej til rollerne som henholdsvis Sarah og John Connor... hvorefter
Seth Green er nævnt som den nye John Connor.
Desuden har de snakket om en kvindelig terminator, som efter de første
rygter skulle spilles af Famke Janssen (hende silden med de lange stænger,
der spiller Onatopp i 'GoldenEye'), men som efterfølgende er blevet
erstattet af Carrie-Anne Moss.
Vin Diesel er også blevet nævnt som en terminator. Hvor mange terminatorer
de vil have med aner jeg ikke, men det ser efterhånden ud til at hele
Hollywood medvirker som onde cyborgs...
Af instruktør er der også nævnt mange: Udover James Cameron, som det ikke
bliver, er ogs John McTiernan og Jonathan Mostow nævnt.
Du kan læse mere hér: http://www.upcomingmovies.com/terminator3.html

Martin

Fra : Kristian Søback

Dato : 21-11-01 21:18

> Vin Diesel er også blevet nævnt som en terminator.

Wow.. man har vel lov at håbe! :)
Vin Diesel er for hård...

/Kristian