Todiff ??
Fra : Søren L Hansen

Dato : 21-11-01 13:54

Nå, jeg kom jo igen i tanke om vores lille forening eller hvad vi nu kalder
det. Incompetent Fools er mere Invisible Fools nu, så jeg foreslår vi
likviderer og nedlægger. Men hvad gør vi med skallerne?

Der er over 1200 kroner i kassen, (afhængig af giroens indhold, min netbank
er under opstart)

Hvad skal vi gøre, hvad foretrækker medlemmerne?

1. Få pengene retur.
2. Bruge dem til noget andet sjov.

Vi kan gøre som vi vil, jeg stemmer på punkt 2.

F.eks. kunne vi sponsorere PG Lundmark, han er næsten ligeså tosset som de
gode englændere, og der er fed underholdning i 2-3 uger i januar på
eurosport og hans hjemmeside, måske kan vi blive bronze-sponsor!
se www.pgdakar.com

Der er jo også motortosserne heroppe på egnen, men der er jeg vist inhabil,
ligesom LommeGoebbels Mikkel osv... de kunne eller godt bruge et digitalt
kamera til at dokumentere galskaben...

Lad mig høre fra bidragyderne, andre kan naturligvis også komme med indlæg,
men det kræver indmeldelse!!

www.todiff.subnet.dk

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Armand

Dato : 21-11-01 15:48

Søren L Hansen <lindholt@REMOVETHISperson.dk> skrev i en

> [...]
> 1. Få pengene retur.
> 2. Bruge dem til noget andet sjov.
> Lad mig høre fra bidragyderne, andre kan naturligvis også komme med

Jeg er med med en 5'er - Og stemmer hermed på #2!

--
Armand.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 21-11-01 16:33

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i > Jeg er med med en 5'er -
Og stemmer hermed på #2!

Det er da i orden, og da vi har tradition for at dele titler ud til dem der
fortjener det kan du passende få: FEDTERØV !!!

Søren
Kasserer (hvorfor har Fogh ikke ringet endnu, jeg kunne jo blive Slukketofts
afløser)
Og har i set hvad der kommer på DR1 i aften kl 20: "Hvor blev de af".
Gæst: Poul Nyrup Rasmussen

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 21-11-01 17:32

ahh - du mene: DR dokumentar - klovnen kommer...