garanti på reperationer ?
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 21-11-01 13:07

i forbindelse med anskaffelse af mille, her jeg spekuleret lidt på hvordan
det er med garantien på reps...

millen har det jo med at flække forlygteglasset....og man får en ny forlygte
på garantien.....hvor lang tids garanti har man så på den nye forlygte ?

bagbremse kan vist også finde på at smutte...og skal reppes.....hvorlang
tids garanti har man på en service ydelse ?

Lasse
CBR1000f (lidt endnu)

Fra : Mogens Dammand

Dato : 21-11-01 20:39

Ifølge købeloven gælder den alm. garanti på rep. mens du skal have ny
garanti hvis du for ombyttet det gamle til noget nyt.
Om den også holder for udskiftning af forlygte er måske tvivlsom, men forhør
dig hos Forbrugerrådet.

Mogens
Transalp

Lasse Lundberg <lasse@lundberg-net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9tg59g$ces$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Armand

Dato : 22-11-01 00:40

Mogens Dammand <m.dammand@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
> garanti hvis du for ombyttet det gamle til noget nyt.
> Om den også holder for udskiftning af forlygte er måske tvivlsom, men

Og efter nytår må den jo så også være på 2 år for slige sager, som for
resten af markedet :-/

--
Armand.