Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nvidia GForce2 MX400 64 mb ram.
Fra : Nicolai

Dato : 21-11-01 16:38

Hej gruppe.

Alle snakker om, at der er blæser på deres ovennævnte kort. Men på mit kort,
er der ingen blæser. Er jeg blevet snydt eller hører det ikke oprindeligt en
blæser med?

Kortet blev købt indbygget i en amitech computer, så det er ikke noget jeg
selv har installeret.

Nicolai

Fra : FB

Dato : 21-11-01 19:25

Har samme kort, kun med 32mbram.. Der er blæser på...

Fra : Armitage

Dato : 21-11-01 20:48

"Nicolai" <g-l-a-d@sol.dk> wrote in message
> [...]
> blæser med?
>
> Kortet blev købt indbygget i en amitech computer, så det er ikke noget jeg

Mit GF2 MX fra Creative har heller ikke nogen blæser og det er jeg ganske
godt tilfreds med da jeg ikke ønsker fre larmende blæsere i mit system. Jeg
tror det er et fåtal af grafikkort der har et behov for en blæser men de er
der primært fordi en blæser gør at kortet virker kraftfuldt.

Du er ikke blevet snydt - du har været heldig. Mit MX uden blæser er oc'et
til 220/210 uden problemer.

Fra : Nicolai

Dato : 21-11-01 21:51

"Armitage" <rablendeSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
er
> der primært fordi en blæser gør at kortet virker kraftfuldt.

Nej, jeg synes også den støjer nok i forvejen, eller rettere min kæreste
synes. Den står i soveværelset.

> Du er ikke blevet snydt - du har været heldig. Mit MX uden blæser er oc'et
> til 220/210 uden problemer.

Men så glæder jeg mig over det. Så længe der ikke er nogle probs med at
kortet kører uden blæser, vil jeg da også hellere undvære en blæser mere,
grundet støj.

Tak for svaret.

Nicolai

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 21-11-01 22:47

Jeg har en tornado geforce2mx400 der er blæser på.
MENNNNN det køre ikke optimal.Min skærm flimmer og jeg syntes skærm
opdateringen er lagsom.de sidste nye driver er inst og skærm driver er også
installeret.SYS er win 2000 med en tbird 1400 og 655 mb ram.Nogle gode
ideer???