starte en slankegruppe
Fra : bamsefarr

Dato : 21-11-01 00:34

Hejsa med jer
Hvis der er nogle der vil så kunne vi snakke om at starte vores egen slanke
gruppe.
Jeg starter med at træne i form og fitness i næste uge, jeg har prøvet at
træne før og det er først hårdt men siden dejlig, så hvis der skulle være
interesse så skriv lige og lad os komme igang..sidst jeg startede gjorde jeg
det med alex nyborg madsen, men han havde ikke tid , og så gik jeg istå
venlig hilsen
niels povlsen

Fra : Niels Henriksen

Dato : 21-11-01 22:58

"bamsefarr" <nospam@microsoft.com> wrote in message

> [...]
jeg
> det med alex nyborg madsen, men han havde ikke tid , og så gik jeg istå

Hvor træner du henne? Jeg har kort til Parken, men det hjælper jo ikke når
jeg ikke gå rder hen..

--
Niels Henriksen
Softwareudvikler