DØ KNALLERTYVE DØ!!!!!!!
Fra : Anders Poulsen

Dato : 21-11-01 00:24

Kraftedeme!!!

I oktober blev min knallert stjålet (en Gilera Runner). I lørdags fik jeg
den igen på station 3, FULDKOMMEN HÆRGET.
Jeg har lige hørt fra værkstedet at det vil koste i omegnen af 12.000 kr (!)
at sætte den istand. Jeg havde naturligvis ingen kasko (øv).

Det værste er bare at det er en flok små drengerøve på 13-18 år, som
konstant ligger og kører på stjålne knallerter, og tuner dem i kælderen på
en ejendom sådan cirka tre gadehjørner herfra, der har stjålet og hærget
den, MEN MAN KAN IKKE GØRE EN SKID VED DET, og politiet er jo bedøvende
ligeglade.

PS: Hvis der er nogen i Vanløse området, som har mistet en scooter fornylig,
så kig forbi Skjulhøj Alle 62-64 med jævne mellemrum. Så er der nok en ikke
helt dårlig chance for at få et glimt af afsavnet.

Fra : *Xray

Dato : 21-11-01 17:29

> I oktober blev min knallert stjålet (en Gilera Runner). I lørdags fik jeg
> den igen på station 3, FULDKOMMEN HÆRGET.

Skodagtige små slyngler, hvis man endelig beslutter sig for at gøre sig til
tyv hvorfor så ikke stkæle noget man gider beholde- det at stjæle en andens
private ejendom bare for at ødelægge det er simpelthen for lamt.

> Jeg har lige hørt fra værkstedet at det vil koste i omegnen af 12.000 kr
(!)
> at sætte den istand. Jeg havde naturligvis ingen kasko (øv).

Det var måske værd at overveje ?

> [...]
> en ejendom sådan cirka tre gadehjørner herfra, der har stjålet og hærget
> den, MEN MAN KAN IKKE GØRE EN SKID VED DET, og politiet er jo bedøvende

Chikaner dem med stinkbomber og bestil pizzaer og andre spændende ting til
dem ikke at det stopper dem, men det føles rart....

Fra : Søren L Hansen

Dato : 22-11-01 12:44

*Xray <asfd@dsaf.dk> wrote in article
<3bfbd667$0$89832$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Chikaner dem med stinkbomber og bestil pizzaer og andre spændende ting
til
> dem ikke at det stopper dem, men det føles rart....

Hov, lad nu være med at lade det gå over pizzamanden
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : RpR

Dato : 22-11-01 16:00

>, MEN MAN KAN IKKE GØRE EN SKID VED DET, og politiet er jo bedøvende
> ligeglade.

Hmm, bank hovedet ned i maven på dem?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : ole larsen

Dato : 22-11-01 18:03

RpR skrev i meddelelsen <3bfd130e$0$89844$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Hmm, bank hovedet ned i maven på dem?
>
>--
>
>- RpR

Hmm, vi er vist en del her i landet, der mener at straffen for grov vold er urimeligt lille i
forhold til straffen for berigelsesforbrydelser.

Ole

Fra : PHK

Dato : 22-11-01 22:30

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er urimeligt lille i
> forhold til straffen for berigelsesforbrydelser.

Der er da vist noget du har misforstået.

Man bliver da ikke straffet fordi man gang på gang forkøler sig på andre
folks ting. Heller ikke selv om det koster dem både bonus og selvrisiko i
tusinde- og titusinde kroners klassen - hvis man da er så heldig at man har
råd til at forsikre sine ting.

--
_
|_|

Fra : ole larsen

Dato : 23-11-01 15:33

PHK skrev i meddelelsen <9tjrve$ciq$1@sunsite.dk>...

> [...]
>tusinde- og titusinde kroners klassen - hvis man da er så heldig at man har

Du går altså ind for selvtægt ?

Ole

Fra : Morten Christensen

Dato : 23-11-01 17:57

ja sq da!

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : ole larsen

Dato : 23-11-01 22:54

Morten Christensen skrev i meddelelsen <3bfe7fe6$0$4863$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
>ja sq da!
Så det er OK hvis jeg får dig slået ihjel hvis du gør noget jeg ikke kan li´ ?

Ole

Fra : Anders Poulsen

Dato : 27-11-01 00:07

Hvis du har stjålet min knallert...

Fra : DWM

Dato : 24-11-01 08:27

>MEN MAN KAN IKKE GØRE EN SKID VED DET, og politiet er
>jo bedøvende ligeglade.

Ja det kunne godt se sådan ud. Min kammi købte engang en knallert
på politiauktionen og første dag han brugte den til at komme på teknisk
skole forsvandt den. Det viste sig så at det rent faktisk var den tidligere
ejer som havde taget den med hjem da den blev stjålet fra ham.
Politiet havde så fundet den og derefter sat den på auktion uden at prøve
på at kontakte den tidligere ejer. For at sige det mildt så har politiet ikke
styr på en skid når det kommer til stjålne knallerter.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : PHK

Dato : 27-11-01 13:16

> Du går altså ind for selvtægt ?

Beklager, det er totalt umuligt at se hvad du svarer på. Kunne du ikke skære
det væk du ikke vil svare på, så er det lige som meget nemmere for os andre.

--
_
|_|