office 2001/X
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-11-01 22:43

Jeg har netop set at TDC reklamerer med en studielicens af MS Office
XP/2000/2001 Mac til 999 kr.

Hvis jeg køber macversionen i morgen, får jeg så en opgradering til
version X? Eller skal jeg betale for en opgradering?

('Sccopet' er at jeg så har en version der kan køre på både OS 9 og OS
X...)

--
mvh Jesper

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-11-01 23:20

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> [...]
>
> Hvis jeg køber macversionen i morgen, får jeg så en opgradering til
> version X? Eller skal jeg betale for en opgradering?

Ring til MS og forhør dig - Og meld tilbage, jeg planlægger selv at købe
en studielicens, da det er billigere end de 249$ (kr ?) som en
opgradering vil koste mig.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-11-01 23:27

> Ring til MS og forhør dig - Og meld tilbage, jeg planlægger selv at købe
> en studielicens, da det er billigere end de 249$ (kr ?) som en
> opgradering vil koste mig.

Ok - stik mig et tlf-nr. Jeg gider ikke lige baldre igennem M$'s
sites... :¬|

> --
> Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen
>
> <icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!

Ja - det ser ud til at være en helt pæn stemmepct. Jeg overvejede da
også kraftigt at sætte kryds ved B, men i stedet blev det dog ØFF...

--
mvh Jesper

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-11-01 05:31

Hej Jesper

Microsofts hovednummer er 4489 0100
Support & Info er 4489 0111

Men hvis de fortsat kører den politik, som de har gjort i mange år, så skal
du regne med at komme til at betale den fulde opgraderingspris, - eller vente
til Office X bliver frigivet, hvor den højst sandsynlig også vil indgå i
deres 'uddannelsespakker'.

Jesper Møller-Fink wrote:

> Ok - stik mig et tlf-nr. Jeg gider ikke lige baldre igennem M$'s
> sites... :¬|

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)