Sælger: Osin Rave snowboard softboot
Fra : j o e y

Dato : 20-11-01 20:02

hey gruppe...
Da der ikke er nogen anden gruppe som lige falder under katagorien, så ryger
min annonce her ind

Jeg sælger et par snowboardstøvler (softboots) Osin RAVE str. 11 (44/45)
fordi jeg ikke kan passe dem. De er sort/hvid, med snørrebånd og 2
velcroremme, så de sidder stramt om anklen. De er i RIGTIG GOD stand. Jeg
købte dem sidst år for 1000kr. Der er intet galt med dem, og jeg synes selv
de er rigtig gode til begynderen, da de er bløde i det - dvs. de er mere
"hensynsfulde" hvis man ikke lige styre boardet så godt

du kan få dem for 450,- da det er synd, de bare står og hænger med
ansigtet.....

smid mig en mail hvis du er interesseret - blackjoey83@hotmail.com

mvh - johan

Fra : Fartil7

Dato : 22-11-01 09:15

: Da der ikke er nogen anden gruppe som lige falder under katagorien, så ryger
: min annonce her ind
:
Du har helt sikkert mere held med at bruge News.inet.tele.dk.marked.privat, det er
den rette gruppe, hvis du ikke kan finde en der specielt omhandler dit salgsemne.
Hygge

Fra : j o e y

Dato : 22-11-01 22:31

Takker - jeg prøver der