Browser spøgsmål
Fra : slotgitt

Dato : 20-11-01 19:09

Hej

Jeg har et lille problem. Hvordan får jeg browseren
til at vise en side der ligger på min hard-disk ??
Det virker fint med sider fra nettet, men det med
HD'n - det har jeg en del problemer med. Jeg
håber der er nogle der kan hjælpe.

På forhånd tak,
Mikael Gitt

Fra : slotgitt

Dato : 20-11-01 20:51

Aaaarrrggghhhh

Bare glem mit spørgsmål......

Mvh.:
Mikael Gitt

Fra : Karl Peder Olesen

Dato : 20-11-01 21:23

Hej

> [...]
>til at vise en side der ligger på min hard-disk ??
>Det virker fint med sider fra nettet, men det med
>HD'n - det har jeg en del problemer med. Jeg

Kan du ikke angive stien direkte? (c:\dokumenter\minfil.html)

Hvis ikke, kan man skrive "file:///c:\dokumenter\minfil.html" (altså
istedet for "http://www.etellerandet.dk")

mvh
Karl Peder