TDC brillerer
Fra : steen bondo

Dato : 20-11-01 15:17

Hi all

Hvis man i sin \mptn\etc\hosts inf¢jer ting a'la....

127.0.0.1 tdkads1.ads.dk
127.0.0.1 tdkads.ads.dk

.....bliver www.opasia.dk, www.degulesider, etc nærmest ubrugelige.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Knud

Dato : 20-11-01 19:59

Gør de det ?
Jeg kan ikke se nogen forskel
Bortset fra at www.opasia.dk er ubrugelig i sig selv.

Knud

Fra : steen bondo

Dato : 20-11-01 19:20

Knud wrote in a message to steen bondo:

K> G¢r de det ?
K> Jeg kan ikke se nogen forskel

Opasia er en krig om at loade til en ubrugelig brugerflade når jeg
disabler deres ads på denne måde. De gulesider er også en krig om at
loade, men er bliver dog fuldt brugbar.

Man kan se de bliver ved at polle deres ads servere 'nederst' i NS.

Det er de eneste af mine 'anti-ads' jeg har opserveret denne effekt
med.

K> Bortset fra at www.opasia.dk er ubrugelig i sig selv.

Som sådan, enig.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Knud

Dato : 21-11-01 12:28

Hvilken Browser bruger du ?

Jeg bruger NS 4.6

Hvorfor sætter du disse anti-ads ind ?

Mvh.

Knud

Fra : steen bondo

Dato : 21-11-01 16:28

Knud wrote in a message to steen bondo:

K> Hvilken Browser bruger du ?

K> Jeg bruger NS 4.6

NS4.61/Links/Opera(Odin)

K> Hvorfor sætter du disse anti-ads ind ?

For at slippe for ads , jeg slipper for en del billeder,
animationer, en del pop-up, en del cookies.

ads.jubii.dk
se1.doubleclick.net
gd5.doubleclick.net
image.linkexchange.com
www.topica.com
specials.about.com
www.speedyclick.com
leader.linkexchange.com
amiadgctr-ads.amazingmedia.com
www.adtech.de
ads.link4ads.com
zeus.inet.tele.dk
www.doubleclick.net
www.avenuea.com
adclst03.valueclick.com
specials.about.com
group1.flycast.com
ad.relcom.ru
rd.yahoo.com
ad.doubleclick.net
ads.doubleclick.net
ads.zdnet.com
ads1.zdnet.com
adlink.adhostcenter.com
kraksbutik.krak.dk
tdkads1.ads.dk
tdkads.ads.dk

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : steen bondo

Dato : 22-11-01 05:59

Knud wrote in a message to steen bondo:

K> Jeg kan ikke se nogen forskel

Kræver SET USE_HOSTS_FIRST=1 i <config.sys>, desuden har du muligvis
billeder etc i cache.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Knud