Suzuki GSXR400 Gk76a
Fra : Peter Andresen

Dato : 20-11-01 15:58

Hvor er det den elektroniske begrænser sider på ovenstående model.

Mvh. Peter A.

Fra : Bo Thomsen

Dato : 20-11-01 18:49

> Hvor er det den elektroniske begrænser sider på ovenstående model.

på de vfr'ere der importeres fra jp, der er det blot en ledning vist nok
grøn, der går ud fra speedometeret/kontrolpanelet.

bo thomsen
www.vfr.dk

Fra : Tomas Linnet

Dato : 20-11-01 19:34

Bo Thomsen <fjernes_hondavfr@ishoejby.dk> skrev i en

> på de vfr'ere der importeres fra jp, der er det blot en ledning vist nok
> grøn, der går ud fra speedometeret/kontrolpanelet.
>
> bo thomsen
> www.vfr.dk

På min VFR400R sidder der en lille printplade i speedometeret. På pladen
sidder der en induktivføler som bliver påvirket af en metalplade der følger
med nålen. Nåe den så viser 190 bliver tændingen afbrudt, med mindre man:
1: køber en M-Max box der overskriver fartbegrænseren
2: Piller speedometer kablet af
3: Klipper metalplade af nålen.
Jeg fik en M-Max boks med i købet, men ellers tager det kun 15 min at skille
speedometeret ad og klippe pladen. Lav være med bare at rykke stikket, da
tændingsboksen overvåger om den får signal fra printpladen.
En af mine kammerater havde en FZR400RR SP som var fikset med en 2mm skrue
der "greb" nålen når den viste 170.
Go' fornøjelse, og glæd til du kommer til Tyskland

Hilsen Tomas
NC30+RS250+212D

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-11-01 21:34

Tomas Linnet wrote:
> Jeg fik en M-Max boks med i købet,
Hov, er den magen til en til en gsxr250 (gj72a)?
Jeg har nemlig ikke kunnet finde ud af hvad de to løse ledninger udover de
to multistik er til, ejheller hvor de skal tilsluttes Ved du det?

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Michael K.S.

Dato : 20-11-01 20:47

On Tue, 20 Nov 2001 20:33:34 +0000, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
wrote:

>Hov, er den magen til en til en gsxr250 (gj72a)?

Nej den er ikke mage til..de har i hvert fald forskellige
typenr....kender du deres HP ?

http://www.tec-gates.com/m-max/original/index.htm
http://www.tec-gates.com/m-max/original/m-max/m_suzuki.htm

-M

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-11-01 22:27

Michael K.S. wrote:

> Nej den er ikke mage til..de har i hvert fald forskellige
> typenr....kender du deres HP ?
>
> http://www.tec-gates.com/m-max/original/index.htm
> http://www.tec-gates.com/m-max/original/m-max/m_suzuki.htm

Tak!!!
Jeg prøvede at stoppe http://www.tec-gates.com/m-max/ ind i
http://world.altavista.com, og den kunne sgu oversætte kragetæerne til
menneskesprog Så nu har jeg sendt en email til japserne, så må jeg jo
se om de svarer
--
mvh Jes Vestervang - der _ikke_ kan japansk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-11-01 22:30

Jes Vestervang wrote:

> Tak!!!
> Jeg prøvede at stoppe http://www.tec-gates.com/m-max/ ind i
> http://world.altavista.com, og den kunne sgu oversætte kragetæerne til
> menneskesprog
Dog fik jeg en makaber oversættelse på mailform-bekræftelsessiden:

"Bodily organ loss village existence"

*GRILL*
Det er sgu lidt af en creepy landsby

Fra : PalleSimonsen

Dato : 20-11-01 20:25

"Peter Andresen" skrev d. 20-11-01 15:58 dette indlæg :
> Hvor er det den elektroniske begrænser sider på ovenstående model.
>
> Mvh. Peter A.

På min suzuki af samme model sidder den under sædet til passageren.

Det er en lille sort boks - hvordan man afmonterer den ved jeg ikke....

Palle

http://www.kandu.dk/