Kan en "Slow cooker" eller "Crock pot" op~
Fra : Henrik

Dato : 20-11-01 15:47

Der var tidligere en forespørgsel om muligheden for at købe sådan en sag her
i kongeriget....er det nogen der har info?

En slow cooker eller crock pot er en elektrisk "gryde" ala en riskoger, blot
med flere indstillinger for effekt og tid, med en indsats af f.ex. stentøj,
som anvendes til langtids-tilberedning....

(et tidligere forsøg på post døde tilsyneladende i news serverens
sygdomsperiode....ellers undskyld for gentagelsen)

Henrik

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 21-11-01 08:09

"Henrik" <henriks22@hotmail.com> skrev följande i meddelandet...

> (et tidligere forsøg på post døde tilsyneladende i news serverens
> sygdomsperiode....ellers undskyld for gentagelsen)

Selve posten med indlæggene lever i bedste velgående

Uanset hvor dødsyg din news-server er, vil du altid kunne komme ind
i dk.kultur.mad+drikke gruppen, og se hele møjet, ved at skrive følgende
i din web-browser...
http://groups.google.com/groups?oi=djq&as_ugroup=dk.kultur.mad%2Bdrikke

(Ja, -selv de som sletter deres eget indlæg, ligger der sommetider

PS: Vedrørende det link jeg opgav i mit tidligere indlæg (ang. køb af
slow cooker i UK), - så viser det sig at firmaet overhovedet slet ikke
sælger/sender deres varer udover UK's grænser, dvs. ikke til
Danmark;-((

Så der er ikke andet at gøre, bare søge videre, - og helst i et EU-land.

--
Mvh.
Peter W. Bosse

- Kast salt over skulderen i rindende vand,
så forsvinder sygdommen.

Fra : Henrik

Dato : 21-11-01 17:41

Hej Peter,
tak for det gode vink!
TDK's news server har været nede i flere dage.....så jeg gik hen og fik
abstinenser!
Mvh Henrik