Ferie til Mexico ( Gerne Cancun )
Fra : Lord Nikon

Dato : 20-11-01 15:33

Vi er to unge mennesker, som gerne vil til Caribien, omkring den Amerikanske
Spring break, hvor mange unge rejser til nogle enkelte steder og fester for
vildt. Vores problem er at vi endnu ikke har fundet et dansk rejsebureau der
arrangere ture til Cancun, eller for den sags skyld Mazatlan i Mexico, som
skulle være nogle af de mest populære steder blandt de unge Amerikanere.

Vi vil hører, om der er andre der har været på en sådan ferie, og kan give
nogle tips, og hvor man kan finde turer der over til. Vores mål med ferien,
i Februar eller Marts, er at få sol, oplevelser og en del at drikker. Det
kan vel ikke være så svært. Håber i kan hjælpe....

Tonny Broberg

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-01 17:48

On Tue, 20 Nov 2001 15:33:07 +0100, "Lord Nikon" <lord.nikon@image.dk>
wrote:

> [...]
>i Februar eller Marts, er at få sol, oplevelser og en del at drikker. Det
>kan vel ikke være så svært. Håber i kan hjælpe....

Hej

Jeg har været i Acapulco. Vi var et par stykker der tog afsted sammen,
og der gjorde vi bare det at vi købte flybillet til Mexico City og tog
videre derfra.

vh
Cleaner

Fra : søren brix

Dato : 20-11-01 17:48

hej Tonny Broberg

vi var for 2 år tilbage på ferie i Purto vallarta i Mexico med alletiders
rejser hvilket var en god oplevelse og tilmed rimeligt billigt og hvis man
havde lyst så var der et kæmpe natteliv der.
dog er der et minus stedet betegnes som amerikanernes mallorca.....men hvis
man ser bort fra det er det et super sted at være

--
m.v.h

Jenny Holm Andersen
Søren Brix Nielsen

Fra : Gard Karlsen

Dato : 21-11-01 08:41

Hei

I Norge arrangerer Apollo turer til Playa Del Carmen som ligger rett utenfor
Cancun. Jeg var der i mars i 2000 og hvis du er på jakt etter en fest så er
Cancun den rette plassen. Byen var stappfull av fulle amerikanere og det var
fullt kjør på alle barene. Vi holdt oss mest i Playa del Carmen men hvis du
ønsker å se bilder fra turen samt lese et lenger reisebrev kan du gå til min
hjemmeside http://donar.netpower.no/~ghk/

Gard Karlsen
gard@karlsen.ms

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-01 12:12

wrote:

> [...]
>i Februar eller Marts, er at få sol, oplevelser og en del at drikker. Det
>kan vel ikke være så svært. Håber i kan hjælpe....

Hej igen

Har du prøvet www.kilroytravels.dk ?

Cleaner