Accu lader
Fra : Ole Mogensen

Dato : 20-11-01 15:38

Hej

Sub. har jo været oppe og vende et par gange , og nu er tiden ( suk)
jo inde til at stille cyklerne væk.
Jeg faldt over denne , "Akkurefresher"
http://www.bn-elektronik.dk/JUL_2001/JUL3_4.htm

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 20-11-01 19:56

Ole Mogensen wrote:

> Hej
>
> Sub. har jo været oppe og vende et par gange , og nu er tiden ( suk)
> [...]
Hmm, smart Men bemærk lige at der står på hovedsiden at de ikke sælger
til private :-/

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Ole Mogensen

Dato : 21-11-01 09:08

Jes Vestervang wrote:

> Hmm, smart Men bemærk lige at der står på hovedsiden at de ikke sælger
> [...]

Æv , det havde jeg sgu' ikke lagt mærke til.

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-11-01 19:56

Ole Mogensen wrote:

> Æv , det havde jeg sgu' ikke lagt mærke til.

Men mon ikke de fleste kender en med et SE-nr?

Fra : Biker Mike

Dato : 23-11-01 07:11

Joe , men hvis det er "rekonditioneringen" af akkuen som du er ude efter så
har de også en her http://www.mchuset.se/ til Skr 680.- Dkr 544 ved kurs 80,
den hedder Optimate ll og klarer både at oplade , vedligeholdeses lade, og
rekonditionere din akku,

--
Hilsen Michael

Fra : Thomas Nybom