Hvilket ville I vælge??? 2 grafikkort...
Fra : Andrew

Dato : 20-11-01 14:15

Hej
Hvilket af disse to grafikkort ville i vælge???

1. Point of View Geforce 2 MX 400 m/ TV OUT
Max Resolution: 2048 x 1536 Pixels
Memory: 64MB RAM
Chipset: nVidia GeForce2 MX400
RAMDAC: 350MHz
Type: AGP x2 / x4
Connector: 15pin D-sub / TV-Out
Warranty: 1 year

2. Hitech HIS Geforce 2 MX 400 m/ TV OUT
Max Resolution: 2048 x 1536 Pixels
Memory: 64MB RAM
Chipset: nVidia GeForce2 MX400
RAMDAC: 350MHz
Type: AGP x1 / x2 / x4
Connector: 15pin D-sub / TV-Out
Warranty: 1 year

De er jo faktisk næsten identiske bortset fra fabrikanterne, og at
PointOfView's kun har AGP x2 og x4 (hvad det end måtte betyde).
Og så er der 80 kroners prisforskel, jeg siger ikke hvilket der er dyrest!

Hvad ville i vælge?

Mvh Anders

Fra : Andrew

Dato : 20-11-01 14:20

Og så faldt jeg lige over dette her også:

Chaintech GeForce2 MX400 TV-Out
Max Resolution: 2048 x 1536 Pixels
Memory: 64MB SD RAM
Chipset: nVidia GeForce2 MX400
RAMDAC: 350MHz
Type: AGP x1 / x2 / x4
Connector: 15pin D-sub / TV-Out
Warranty: 1 year

Dette er med 64 mb SD ram, hvad forskellen mellem dette og de to
nedenstående er, ved jeg ikke!?
Mvh And

Fra : Armitage

Dato : 20-11-01 15:59

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Connector: 15pin D-sub / TV-Out
> Warranty: 1 year
>
> Dette er med 64 mb SD ram, hvad forskellen mellem dette og de to

Vælg det billigste. De er alle med 64mb sd ram.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 21-11-01 00:59

Andrew wrote:

> Hvad ville i vælge?

Jeg ville vælge et KyroII basseret kort i stedet.

Mvh

Bruno