grabbe video med asus geforce3 under windo~
Fra : lars

Dato : 20-11-01 14:05

Har nogle i denne gruppe
fået video ind på et asus geforce3 til at virke ???

hver gang jeg forsøger at optage fryser "overlay" billedet og jeg kan ikke
grabbe
noget som helst.
live player virker også noget rystende, men den virker dog i det mindste.
jeg har forsøgt med både drivere fra asus og dem fra nvidia,
jeg har også prøvet at hente driverne fra asus ftp site.
men det er ikke lykkedes endnu.

ps: live player 4.6b5 virker ej heller den mender en ic2 bus error ??
eller sådan noget. kun den som kom med mit asus geforce ti200 kort fungere.

hilsen lars

Fra : lars

Dato : 20-11-01 14:32

jeg har prøvet med disse drivere uden held
ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/vga/agp/v8200t25/