Temperatur måler
Fra : Rasmus Kastoft

Dato : 19-11-01 22:31

DAvs! Er der nogen der kan hjælpe mig jeg leder efter et program der kan
måle temperaturen på mit Creative GeForce 2 MMx hvis der altså findes et
hvis der er nogen der kender et kan de enten skrive her i gruppen eller her
på min e-mail Rasmus@e-privat.dk eller på ICQ 137014897 håber at der er
nogen der kan hjælpe mig!!

Rasmus

Fra : Mr. Nobody

Dato : 19-11-01 23:55

Og nu vi er ved det...
er der nogen der kender til en måler til Creative Labs Riva TNT2 Ultra??

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 20-11-01 07:08

Så vidt jeg ved er det kun visse Asus modeller (f.eks. mit V7700) der har en
indbygget temperaturmåler på grafikkortet.

Nogle motherboards understøtter at man sætter flere temperatursensorer på
dem - så kunne du jo selv trække ledningerne op til grafikkkortet.

Lars

Fra : Jacob Larsen

Dato : 20-11-01 21:18

On Tue, 20 Nov 2001 07:08:23 +0100, "Lars Jacobsen"
<mester@jacobsen.dk> wrote:

> [...]
>
>Nogle motherboards understøtter at man sætter flere temperatursensorer på
>dem - så kunne du jo selv trække ledningerne op til grafikkkortet.

Kender du et program, der virker med WinXP og Detonator 21.83? Jeg kan
ikke få ASUS' Smartdoctor til at køre stabilt på min maskine sammen
med et V7700PRO.

/Jacob Larsen