opdatering af nyhedsgrupper
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 19-11-01 22:46

Jeg har lige fået flatrate hos Dansk Kabel TV (TDC). Det er kanon.
MEN jeg er ikke tilfreds med nyhedsgrupperne. Meget langsom eller ingen
opdatering. I dk.edb........frontpage er de sidste indlæg fra den 16
(news.inet.tele.dk). Jeg har prøvet at opdatere men der sker intet. Da jeg
prøvede news.tele.dk var de sidste indlæg fra idag d. 19/11

Whats wrong folks?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-11-01 00:23

Mon, 19 Nov 2001 22:46:22 +0100, skrev "Bo Jørgensen"
<bo@pc.dk>:

>Jeg har lige fået flatrate hos Dansk Kabel TV (TDC). Det er kanon.
>MEN jeg er ikke tilfreds med nyhedsgrupperne. Meget langsom eller ingen
>opdatering.

Det er fordi serveren har været nede og der er visse problemer
med den et par dage endnu.

Kig i news:tele.internet.news-service efter forklaringer og
løsningsforslag.

Til Outlook Express er der også løsningsforslag i
--
med venlig hilsen
Knud