Hvordan foregår det???
Fra : Morten Christensen

Dato : 19-11-01 22:07

Hejsa! Jeg kom lige til at tænke på hvordan det egentlig foregår på
synshallen når de får en scooter ind.... Prøver de en tur på den eller
sætter den på et rullefelt eller hvad??

For hvis de gør det, så vil jeg lige gå ind på mit værelse og hamre mit
alu-bat en 4-5 gange ind i mit eget kranie, for da jeg fik taget min scooter
i onsdags slog jeg nemlig _ikke_ min fartbegrænser til inden de tog den med,
fordi ham strisseren ikke ville prøve eller høre den alligevel...

Men prøver de den eller ej??

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Thomas

Dato : 19-11-01 23:45

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
med,
> fordi ham strisseren ikke ville prøve eller høre den alligevel...

Fartbegrænseren den kender de da til. den er ikke til meget hjælp.
Du blev jo også nuppet med håndtaget i bund. Enhver kan da se at din scooter
ikke kun kørte de 30 km/t Du skrev ca. 95km/t. Og en fartbegrænser er også
en ændring af typegodkendt motor. Jeg tror at de starter med cylinder osv.
osv. Yamaha 4g. tiden der var det meget karburator + indsugningen de gik
efter. Nu ved de godt at cylinder kit er standart ved tuning af scooter.

mvh. Thomas

Fra : LaLLe

Dato : 20-11-01 15:46

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa! Jeg kom lige til at tænke på hvordan det egentlig foregår på
> synshallen når de får en scooter ind.... Prøver de en tur på den eller
> sætter den på et rullefelt eller hvad??
Den kommer på et rullefelt, og hvis den kører over 30 så skiller de ellers
bare ad.

> [...]
med,
> fordi ham strisseren ikke ville prøve eller høre den alligevel...
gå banken løs :)

tror dog også at de havde set din fartbegrænser alligevel. Ellers kan de
hører på motoren at den går forkert. Det er jo udlærte mekanikere

LaLLe

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 20-11-01 18:31

> Den kommer på et rullefelt, og hvis den kører over 30 så skiller de ellers
> bare ad.

Hvad så hvis den kører 39-45 som
de fleste scootere (30) g'r?! :P

Fra : Tommy Fer

Dato : 21-11-01 11:55

"Titan Kræmmer Møller" <dsl62579@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad så hvis den kører 39-45 som
> de fleste scootere (30) g'r?! :P

Det er på speedoet de gør det.... hvad de køre i virkeligheden er nok
omkring de 35.. og mon ikke at synspersonalet kan se bort fra den kan rende
35 (nok velvidende om den nok ikke er tunet så..)

Har kørt ved siden af min nabo han kørte på en Yamaha NEO's... lige knap 80
stod speedoet på.. min motorcykel viste 60.. og den har ca 10%
fejlvisning...

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250