Spørgsmål fra en ny bruger...
Fra : Rudolf med den røde ~

Dato : 19-11-01 20:02

Hej med jer

Jeg har lige et spørgsmål:
Min kæreste gennem 7 år påstår at hun aldrig har onaneret, da det ikke
rigtigt "siger hende noget". Kan det virkelig passe? Er der virkelig nogle
kvinder som aldrig onanerer, eller er de bange for at tale om det?

Håber i kan hjælpe.....

Mvh Rudolf

Fra : Tomas O.

Dato : 19-11-01 20:13

Rudolf med den røde tud skrev:

> [...]
> det ikke rigtigt "siger hende noget". Kan det virkelig passe?
> Er der virkelig nogle kvinder som aldrig onanerer, eller er

Hmm.. jeg plejer at sige at der findes to slags kvinder, dem der
onanerer og dem der lyver.

Men der findes dog nogle få kvinder der slet ikke onanerer. Det
siger hende ikke noget..

høøøhh hvordan kan hun vide hvad hun kan lide hvis hun ikke
onanerer, eksperimenterer med sig selv og sin fantasi?

Jeg fatter det ikke.

--
Hilsen Tomas O. som mangler et sted at bo fra 01.01.02 1v eller
2v lejlighed, gerne fremleje i kortere tid helst i København

Fra : Ghita

Dato : 19-11-01 22:57

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en

> Hmm.. jeg plejer at sige at der findes to slags kvinder, dem der
> onanerer og dem der lyver.
>
> Men der findes dog nogle få kvinder der slet ikke onanerer. Det
> siger hende ikke noget..

Jeg har ikke gjort det de sidste mange år, simpelthen
fordi min kæreste er nok for mig. Så det er ikke
fordi jeg er snerpet behovet er bare ikke tilstede.
I min tidlige ungdom hvor jeg skulle lære mig selv
og min krop at kende havde jeg behov for det.
Var jeg alene ville det nok være en anden sag.

> høøøhh hvordan kan hun vide hvad hun kan lide hvis hun ikke
> onanerer, eksperimenterer med sig selv og sin fantasi?

Måske gør hun det ubevidst i søvne ?

> Jeg fatter det ikke.
Ghita

Fra : Ghita

Dato : 19-11-01 22:57

> [...]

> høøøhh hvordan kan hun vide hvad hun kan lide hvis hun ikke
> onanerer, eksperimenterer med sig selv og sin fantasi?

Ghita

Fra : Tomas O.

Dato : 19-11-01 20:13

Fra : Tomas O.

Dato : 19-11-01 22:40

Fra : høstblomsten

Dato : 20-11-01 01:16

"Rudolf med den røde tud" <jknmail@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer

Hej Rudolf

> [...]
> rigtigt "siger hende noget". Kan det virkelig passe? Er der virkelig nogle
> kvinder som aldrig onanerer, eller er de bange for at tale om det?

Nu véd jeg ikke, hvad "andre kvinder gør", da jeg yderst sjældent har snakket om
sex og erotik med andre piger, men jeg vil gerne vedgå, at jeg siden ca. 12-års
alderen har onaneret! Jeg er en pige i fyrrene, og i mit barndomshjem var sex
bestemt et tabubelagt emne. Jeg oplevede min første orgasme ved at "komme til"
at kigge i blade, som i hvert fald ikke "skulle" ses af børn, og i mange år
benægtede jeg hårdnakket, at jeg onanerede ...samtidig var/ er det så dejligt,
så jeg altid har været overbevist om, at alle piger gør det ...uanset, at
det skulle være "forbudt"/ "forkert"!
Idag kan jeg heldigvis grine lidt af mig selv og min tidligere adfærd; og dét at
onanere er ikke "en erstatning" / en kompensation for manglende samvær med
"ham", men et *supplement*, som jeg i perioder benytter mig meget af, og i andre
knapt så meget

> Håber i kan hjælpe.....

....du har hermed fået mit svar

> Mvh Rudolf

Go'e hilsener herfra
~høstblomsten~

Fra : Tomas O.

Dato : 20-11-01 08:35

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 21-11-01 23:08

Er jeg den eneste der kan se Tomas svar på denne gruppe 4 gange ?! Alle
svarene er FULDSTÆNDIG ens...!

Mvh
Michael

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 22-11-01 02:25

On Wed, 21 Nov 2001 23:08:20 +0100, "Michael Falkenberg"
<Michael.falkenberg@mail.dk> wrote:

>Er jeg den eneste der kan se Tomas svar på denne gruppe 4 gange ?! Alle
>svarene er FULDSTÆNDIG ens...!

Øhh nej egentligt ikke ? tror du ikke det er hans signatur du tænker
på ?
MvH
Bo
fut :dk.snak.off-topic

Fra : Henning

Dato : 22-11-01 05:10

"Michael Falkenberg" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message
> Er jeg den eneste der kan se Tomas svar på denne gruppe 4 gange ?! Alle
> svarene er FULDSTÆNDIG ens...!
>
> Mvh
> Michael

Hej Michael.

Der har været koks i den på TDC serveren
i snart en uge, derfor er der en masse fnidder
lige pt.
Men vil du godt lige huske at klippe det væk,
du ikke svarer på, og svare under det du citere,
det gør det hele meget nemmere at læse og
følge med i debatterne, tak

MVH
Henning
Follovup i news:dk.snak.snik

Fra : Henning

Dato : 21-11-01 14:51

"Rudolf med den røde tud" <jknmail@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> rigtigt "siger hende noget". Kan det virkelig passe? Er der virkelig nogle
> kvinder som aldrig onanerer, eller er de bange for at tale om det?

Det kan sagtens passe!
Nogle gør det aldrig, nogen gør det dagligt,
nogle gør det nogle få gange om året.
Nu bedre mit sexliv er des mere onanere jeg,
så lad os håbe, at pigernes lyst til at onanere
følger samme med deres samliv med partneren,
i jeres tilfælde

MVH
Henning