Brotherhood of the Wolf (Pagten)
Fra : Brauner & Kjeldsen

Dato : 19-11-01 19:27

Jeg så for lang tid siden trailere på nettet for den franske eventyr film
Brotherhood of the Wolf (På dansk vist nok Pagten). Jeg glædede mig ret
meget til at se den, da jeg efterhånden er kómmet til at synes godt om en
del franske film, og så så det ud til at de blandede monster genren (Varulv)
med lidt Hong Kong action, det lød anderledes. Men jeg så Bogarts anmeldelse
og blev mildest talt noget skuffet over effekterne da jeg i en scene så
monsteret, det var rigtig b-effekter. Jeg havde ikke ventet mig en dyb eller
revolutionerende film, men håbede på lidt gang-i-den action uden for meget
amerikansk historie i den. Nå nu kommer jeg endelig til spørgsmålet, Bogart
lød til at være ganske begejstret for 1. halvdel, men i 2. halvdel gik det
vist galt. Er der nogen der har set den og som godt kan lide genren, der
kunne fortælle lidt om den, komme med en lille anmeldelse, med begrundelser.
Kan 1. halvdel trække op på de enormt dårlige effekter, eller er den slet
ikke værd at spille tid på.

Hilsen Kjeldsen

--
,,,,,