Newbi
Fra : 4u2

Dato : 19-11-01 17:57

Jeg har lige været inde og sætte min BIOS til "Best Performance" til mit
bundkort.
Jeg har.

Gigabyte Chipset VIA GA-7ZMMH
Socket A AMD Athlon 1200/266 FSB
Provides AGP 4X slot & AMR slot (reverse)

Men så blev AGP 4X with Fast Write,
Deaktiveret.

Hvorfor ? er det godt eller skit ?

ses 4u2.

Fra : 4u2

Dato : 19-11-01 21:05

Er der en der kender et link der kan forklarer hvad nedestående betyder.

AGP 4X Texturing and Fast Writes

NVIDIA Shading Rasterizer (NSR)

Hypertexel pipeline for 3D texture & rendering

High-Performance Hardware Anti-Aliasing

32-bit ARGB rendering with destination alpha

32-bit Z/Stencil Buffer

Fast Direct3D and OpenGL

Support Dual, Independent Digital Vibrance Engines

Resten af det der står i manualen, må jeg finde ud af en anden gang

4u2
PS:
Specielt. AGP 4X with Fast Write.
Er ved at drive mig til vandvid
Hvis det ikke allerede er sket ARGH.

Fra : Rnen Christensen

Dato : 21-11-01 20:46

hilket OS kører du med og hvilket grafikkort?

--
Rune Christensen