skifte til en anden News
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 19-11-01 16:20

Så skulle det virke så nu er jeg tilbage til advarsel for alle.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen der er fra Viborg
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : Erik Larsen

Dato : 19-11-01 21:14

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <bhj@tdcadsl.dk> wrote in message

> Så skulle det virke så nu er jeg tilbage til advarsel for alle.

Nej det virker ikke, jeg kan ikke se at du skriver noget der behøver
advarsel???

Erik L

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 19-11-01 23:18

"Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <bhj@tdcadsl.dk> wrote in message

> Nej det virker ikke, jeg kan ikke se at du skriver noget der behøver
> advarsel???
>
> Erik L

Årh, det ved jeg nu ikke. Nogen siger de kristne er farlige
mvh
Ernst