problemer med piaggio NRG
Fra : Brian Pedersen

Dato : 19-11-01 16:41

Hejsa jeg har en Piaggio NRG Extreme fra år 2000, der er blevet lidt
problemer med den, fx. hvis jeg trykker på start og giver den gas med det
samme, så racer den afsted til den når ca 40og så bliver den der omkring,
før kørte den ca.80 og hvis jeg kommer kørende med fuld gas, og så slipper
gassen, og giver gas igen, så går der lige lidt før den kommer op i
omdrejninger, det samme hvis jeg holder stille så går der også lidt tid. når
jeg kører, er det som om den rykker lidt en gang imellem, Er der nogle der
ved hvad der kan være galt??
Der er nyt tændrør i.
Den har kørt 14000
Jeg har restet kaburatoren
og det er ca 3000 km siden der kom nye ruller i!

Håber At der er nogle der kan hjælpe

Mvh Brian

Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 19-11-01 18:51

Hej Brian.
Nu må du undskylde hvis jeg spørger dumt. Men er du
sikker på at den ikke bare skal køres varm? Ude på mit
arbejde får vi så mange knallerter og scootere som skal
laves pga. de drukner eller lign. Og for det meste skal
den bare lige køre et stykke tid og blive varm og så går
den fint. Held og lykke...

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 19-11-01 19:47

"Brian Pedersen" <zyberzone@mail.dk> skrev i en meddelelse

> og det er ca 3000 km siden der kom nye ruller i!

det er også langt på et par ruller.. jeg plejer max at kører 3000 på et sæt.
og umiddelbart synes jeg godt det kunne lyder som om de er ved at være
kantede..
nu ved jeg ikke om du servicere din, men ellers så skild det ad og kig på
rullefætrene engang.. det tar ikk ret lang tid!

> Håber At der er nogle der kan hjælpe

håber du kan bruge det...??!
--
Michael Frederiksen
Honda SFX @ 70 Km/t

Fra : Martin Blohm

Dato : 02-12-01 23:42

Hejsa..
Du kan evt prøve at tjekke kugler som der er blevet skrevet..
Men vil oz mene at du nok snart skal have kigget til din rem,(hvis du ikke
allerede har fået det gjordt.) Også skal du nok oz prøve at rense den
bagereste kopling, hiv svinghjulet og koplingen af og blæs det godt rent,
derefter tager du et stykke sandpapir eller lign, og sliber gribe klodserne +
svinghjulet, så det får en god rug overflade igen...
Har oplevet at det kunne være galt på mange...

Mvh. Martin..

--
Posted from 0x3ef3bc76.kd4nxx6.adsl-dhcp.tele.dk [62.243.188.118]