Skadet Aprillia
Fra : Frowner

Dato : 18-11-01 21:11

Jeg er væltet på en aprillia rally, er der nogen der kan sige mig bare sådan
cirka hvor meget det vil koste at repare: blinklys gals + det bageste
sidestykke (eller hvad det nu hedder)?????

Fra : Lars Andersen

Dato : 20-11-01 15:34

Jeg magler selv frontskjold og forlygte, så du må sige til hvis du finder ud
af noget. Jeg skal nok sige til hvis jeg finder ud af noget.

Mvh Lars

Bor forresten i Aalborg

Frowner <elmefaard@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9tb4cv$569$1@news.cybercity.dk...

Fra : MadMaxDK

Dato : 21-11-01 13:57

Hey Lars

Tjek http://www.nielsencykler.dk/ det er en autoriseret aprilia forhandler
der sælger de fleste dele online, bla. kåbedele lygter osv....

Mvh
Max

Fra : Lars Andersen

Dato : 22-11-01 11:30

Hej Max

Jeg har set siden, men det er komplette skjold mv.. jeg venter også på min
kammerat, som havde en bunke dele, kommer hjem fra ferie. Han var desværre
ikke sikker på om han havde et pænt skjold..ret træls. Men kunne man støve
et op et sted til et ok pris ville det jo være fint.

Har du forresten kigget efter de papirer?? Jeg kunne stadig godt tænke mig
at få dem...

Mvh Lars

Fra : Lars Andersen

Dato : 28-11-01 09:40

Jeg kan måske skaffe et skjold til dig, hvis det er det du mangler?? hvad
vil du give for det??