Windows XP genstarter i stedet for at lukk~
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-11-01 14:04

Jeg har installeret XP, og i starten kørte alt fint. Jeg havde sat APM til,
så den selv lukkede ned, når jeg valgte det.

Nu er der så opstået det underlige problem, at den er begyndt at genstarte,
i stedet for at lukke ned. Hvad gør man ved det?

Fra : Mads Leth

Dato : 20-11-01 14:33

Hej Christian

Jeg har selv haft samme problem, blot med Windows 98. Jeg løste det ved at
disable hurtig lukning:
Kør MSCONFIG, Vælg Avanceret og slå hurtig lukning fra. Måske er det ngoet
fås jeg siger idet jeg ikke har XP, men det virkede da for mig i Win98.

Mads

Fra : Peter Loumann

Dato : 20-11-01 19:55

Tue, 20 Nov 2001 14:33:05 +0100, "Mads Leth" <ml@oliver-twist.dk>
wrote:

>disable hurtig lukning:
>Kør MSCONFIG, Vælg Avanceret og slå hurtig lukning fra. Måske er det ngoet
>fås jeg siger idet jeg ikke har XP, men det virkede da for mig i Win98.

Jeg har tilsyneladende ikke den mulighed i Win98se dk