E-Mail
webnoob 5265
Mapper
Fra : Ding-Dong

Dato : 19-11-01 13:43

Jeg har skiftet fra OE til Outlook2000 - men de mapper jeg havde til div.
mails er ikke kommet med og jeg leder men kan ikke rigtig finde dem.
Er det fordi jeg skal oprette dem i Outlook2000?
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Bille1948

Dato : 19-11-01 16:44

"Ding-Dong" skrev d. 19-11-01 13:43 dette indlæg :
> [...]
> mails er ikke kommet med og jeg leder men kan ikke rigtig finde dem.
> Er det fordi jeg skal oprette dem i Outlook2000?

Ja, det skal du. Det er en integreret del af data filen, der hører til
OE, men du kan sikkert eksportere det hele ud af OE, og importere det i
Ourlook2000.

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Madsen

Dato : 20-11-01 22:51

"Ding-Dong" <dindon@igi.dk> skrev:

> Jeg har skiftet fra OE til Outlook2000 - men de mapper jeg havde til div.
> mails er ikke kommet med og jeg leder men kan ikke rigtig finde dem.
> Er det fordi jeg skal oprette dem i Outlook2000?

Ja, du skal have oprettet mapperne igen i Outlook.
Du skal temmelig sikkert også have oprettet de meddelelsesregler
som sørger for at dine e-mails havner i de rigtige undermapper ved
modtagelsen. Det kan du gøre vha. menuen Funktioner > Guiden
Regler...

Madsen.