Mind dem om det
Fra : Vestervang

Dato : 19-11-01 10:08

Så kaster jeg mig lige ud i politikken igen...

Det ser ud som om der er borgerligt flertal på onsdag... det kan så synes om
eller ej, men det vigtige er for mc'ister, at Dansk Folkeparti, Venstre,
Konservative flere gange har stemt ja (i de seneste par år) til at
mc-registringsafgiften skal ligestilles med biler (en væsentlig
billiggørelse af vort transportmiddel). Altså hermed en opfordring til alle
mc-ister om at sende en mail til den "lokale folketings-m/k og minde dem om
at de nu har flertal, og at vi gerne ser ligestillingen for
motorkøretøjskøbere og - brugere indført hurtigst muligt.

Johnny
(som håber indlægget er mc-relateret nok til ikke at få skæld-ud)