Hjemmelavet GIF?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 19-11-01 10:16

Kan man det? :)

Lad os forestille os, at jeg har en tegning/skitse - fx.
udarbejdet/arkiveret i PowerPoint - som jeg gerne vil hve på min
hjemmeside!
Kan jeg på en eller anden måde 'konvrtere' den til .gif-format - eller
hur?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : ha

Dato : 19-11-01 10:55

> [...]
> hjemmeside!
> Kan jeg på en eller anden måde 'konvrtere' den til .gif-format - eller

hur - ved at du fremstiller en animeret gif i et program som f.eks
animation pro, som er en del af programpakken Paint Shop Pro.
Trialversion kan frit downloades fra www.prosoft.dk

mvh
ha

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 19-11-01 11:35

Hans H.V. Hansen skrev: (messageID: <news:1f346l6.1j0ssqgkpsnv8N%
h2vh@post6.tele.dk>)

> [...]
> hjemmeside!
> Kan jeg på en eller anden måde 'konvrtere' den til .gif-format - eller

I Powerpoint kan du vælge 'Save as...' / 'Gem som...' og vælge gif-format
som filtype. Derefter kan du beskære gif-filen i et grafikprogram (Paint
Shop Pro, Photoshop etc.)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net