Tørhed pga alder ?
Fra : Ghita

Dato : 18-11-01 23:55

Hej gruppe
Jeg har kigget lidt med fra sidelinien, og har nu
et spørgsmål.
Jeg er 34 år, og har de sidste 3-4 år lidt af skedetørhed.
Så meget at vi er nød til at bruge glidecreme for ikke
at blive "hudløse".
Jeg har talt med lægen om det for at høre om det
evt kan være en bivirkning ved p-piller, men hun
siger at det snarere plejere at være omvendt.
Jeg har spist p-piller siden jeg var 17 år, og problemet
kom først efter min sidste fødsel. Jeg har 3 børn og den
yngste er lige blevet 4 år.
Så mit spørgsmål er om nogen har oplevet lignende i
forbindelse med fødsel eller alder og om I evt har et
godt råd udover den f....... creme ?
Det skal lige siges at jeg ikke har skiftet kæreste, og at
ingen af os lider af svamp som jo ellers giver tørhed.
Ghita

Fra : Henning

Dato : 19-11-01 18:55

"Ghita" <mammasine@bonbon.net> wrote in message
> Hej gruppe

Hej Ghita

Velkommen til, håber du bliver og tager del i
debatterne

> Så mit spørgsmål er om nogen har oplevet lignende i
> forbindelse med fødsel eller alder og om I evt har et
> godt råd udover den f....... creme ?

Det har mange kvinder oplevet og vil komme til at
opleve!
Har i prøvet at stimulere det område af skedindgangen,
der ligger ved mellemkøddet? Der er nogle kirtler der
kan give sekret fra sig, som i nogle tilfælde er nok til
at skaffe smørelse.

> Det skal lige siges at jeg ikke har skiftet kæreste, og at
> ingen af os lider af svamp som jo ellers giver tørhed.

Som regel er der tale om hormon ændringer, det kan du
selv gøre noget ved, du og din mand skal til at nusse
fødder 2 gange om ugen.
Du tager , når der er blevet ro i huset, et fodbad, brug
evt at komme 3-4 korn kalsiumpergmagnat i vandet,
det kan fås på apoteket og hos nogle materialister,
men det er ikke så vigtigt.
Efter fodbadet lægger du først din højre fod i din mands
hænder, han skal så trykke med små grave-bevægelser
på din hæls yder og inderside, i finder nok begge steder
nogle ømme områder, som han ikke for hårdt, masserer
i 5-10 minutter ( det er zoneterapi-områdene for, på
ydersiden. æggestokkene og indersiden livmoderen )
Der efter gøres det samme med din venstre hæl, punkterne
ligger for oven på dit hæleben, både på yder og inderside.

Hvis i kan finde det, så ligger der et punkt, på storetåens
blomme, ca. midt på, et punkt der aktivere hypofysen,
som er den kirtel, der overordnet styre dine hormonelle
funktioner, det rammes bedst ved at bøje pegefingeren
og bruge det andet led (kno) til at trykke med, det skal
helst føles som han stikker dig med en nål, når han
rammer rigtigt.

God fornøjelse ( ups, der er fare for, at dette nusseri,
føre til sex)
> Ghita

MVH
Henning

Fra : Ghita

Dato : 19-11-01 22:24

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en

> "Ghita" <mammasine@bonbon.net> wrote in message

> Velkommen til, håber du bliver og tager del i
> debatterne

Det skal jeg nok.

> [...]
> der ligger ved mellemkøddet? Der er nogle kirtler der
> kan give sekret fra sig, som i nogle tilfælde er nok til

Det er vist ikke stimulering der mangler.

> Som regel er der tale om hormon ændringer, det kan du
> selv gøre noget ved, du og din mand skal til at nusse
> fødder 2 gange om ugen.
KLIP
Det klarer vi så efter karbadet.

> [...]
> og bruge det andet led (kno) til at trykke med, det skal
> helst føles som han stikker dig med en nål, når han

OK Jeg kender godt de punkter. AV

> God fornøjelse ( ups, der er fare for, at dette nusseri,
> føre til sex)

Jeg har aldrig hørt at det ku´ skade. Vi bruger i forvejen
hver en lejlighed.
Ghita

Fra : Ghita

Dato : 19-11-01 22:21

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en

> "Ghita" <mammasine@bonbon.net> wrote in message

> Velkommen til, håber du bliver og tager del i
> debatterne

Det skal jeg nok.

Fra : Ghita

Dato : 19-11-01 22:21

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en

> "Ghita" <mammasine@bonbon.net> wrote in message

> Velkommen til, håber du bliver og tager del i
> debatterne

Det skal jeg nok.

Fra : Dan Andersen

Dato : 20-11-01 21:51

Hej Henning

Jeg må sige, hvilken professional viden du smider ud, er det dit daglige
arbejde eller?

Klare ros her fra

(beklager, dette var ikke lige et indtil relateret til topic)

Fra : Henning

Dato : 21-11-01 14:41

"Dan Andersen" <ikke@gyldig.dk> wrote in message
> Hej Henning

Hej Dan

> Jeg må sige, hvilken professional viden du smider ud, er det dit daglige
> arbejde eller?

Jeg har arbejdet som "alternativ" behandler i en årrække,
men stoppede for ca 10-12 år siden.

Jeg giver kun "opskrifter" her i gruppen, der har
forbindelse med et sex og samliv og netop stimuleringen
af de hormonproduserende kirtler er enkelt at beskrive i ord.
Rent faktisk kan mænd med problemer også stimulere de
samme områder, da de har indvirkning på henholdsvis
testikler og penis, så mænd med en ringe sæd-kvalitet,
får bedre sjangse for at befrugte sin partner, få en "bedre
rejsning" øget testeron-hormon produktion osv osv

MVH
Henning