XS400 Seca Manual
Fra : Morten Juel

Dato : 18-11-01 23:50

Hejsa XS400 Seca ejere..

Så er bogen scannet færdigt !! 339 Sider fylder svinet.. ØJ det har taget
timer....
så nu er der sikkert nogle timers redigering og indsættelse i pdf format...

Men den er på vej

Mvh
Morten
XS400 Seca
Golf II GTI

Fra : Armand

Dato : 19-11-01 01:39

Morten Juel <MP@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> Så er bogen scannet færdigt !! 339 Sider fylder svinet.. ØJ det har
> taget timer.... så nu er der sikkert nogle timers redigering og
indsættelse i
> pdf format...

Den seneste Acrob. reader jeg ahr hentet ned kan håndtere billeder og
har i den forbindelse også et Thumpnail-display!
Dén (hvis der skulle være forskel på .pdf'en) må være at foretrække til
sådanne sager - omend ikke andet så for læserne af scanningen

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 19-11-01 20:21

> [...]
> Dén (hvis der skulle være forskel på .pdf'en) må være at foretrække til
> sådanne sager - omend ikke andet så for læserne af scanningen

Se evt min hjemmeside www.dethlefsens.dk under punktet download ligger der
en Servicemanual til en SZR660 med både Tumpnails & Bookmarks.

Dan

Fra : Morten Dahl

Dato : 20-11-01 08:02

> [...]
> Dén (hvis der skulle være forskel på .pdf'en) må være at foretrække til
> sådanne sager - omend ikke andet så for læserne af scanningen

Det har de sidste mange af Acrobat readerne kunne håndtere forudsat at man
har konstrureret PDF´n med THBN.

-
Morten Dahl