programmeringskabel til et Menuet omstilli~
Fra : Tom Christensen

Dato : 18-11-01 23:32

Hej

Jeg mangler et programmeringskabel til et
Menuet omstillingsanlæg (seriel port i den ene
ende og RJ11 i den anden ende)

Jeg har lånt et kabel og skilt det ad, men der er en masse elektronik
i seriel-stikket, så man kan ikke bare lave et kabel selv.

Ved du, hvor jeg evt. kan købe sådan et kabel?

På forhånd tak.

venlig hilsen
Tom Christensen

Fra : Morten Rasmussen

Dato : 19-11-01 19:46

Ja.
Hos louis poulsen. prisen er 560kr, netto installatør

Mvh
Morten R

Fra : Tom Christensen

Dato : 19-11-01 21:56

Hej Morten

Tak for dit svar.

> Hos louis poulsen. prisen er 560kr, netto installatør

Det var dog en voldsom pris for et lillebitte kabel
Jeg må vist fortsætte med at programmere fra lokalapparat.

venlig hilsen
Tom