TV-out men jeg kan ikke se tv'et
Fra : iLotG

Dato : 18-11-01 21:56

Jeg har installeret et Innovision Geforce2Pro hos en ven. Det har TV-out.
Problemet er at vi ikke kan se tv'et (det står i et andet rum).
Det giver det problem, at når vi klikker på tv-out funktionen og trykker ok,
så forsvinder billedet fra monitoren og vises på tv'et. Man har så 10
sekunder til at trykke ok, hvis man vil beholde indstillingerne ellers
skiftes der tilbage til monitorbilledet igen. Det er lidt svært at ramme
ok-knappen med musen, når man ikke kan se skærmen ) Efterfølgende skal
man jo også have startet dvd-programmet og have den skiftet til fuldskærm og
valgt det rigtige sprog/undertekster/lyd osv. Det kan man jo heller ikke
gøre, når man ikke kan se billedet.
Efter filmen er færdig, skal man have billedet tilbage på skærmen. Dvs. man
skal stoppe dvd-programmet og skifte billedet tilbage på monitoren.
Der bruges en standard nvidia DetonatorXP 21.83 driver.

Er der nogen som har en god ide til hvordan man gør dette lettest. findes
der f.eks. nogle hotkeys der kan switche mellem monitor og tv. Jeg kan ikke
finde noget i driverens Help, hos www.inno3d.com eller www.nvidia.com om
problemet/opgaven.

Nu sidder jeg ikke ved en pc selv som har tv ud.
Kan www.tvtool.de løse problemet? Kan man swiche over til tv-ud med eet klik
og kan man selv bestemme hvilket program man vil have vist, når man gør det?

Please!!

MVH
iLotG