Problemer
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 18-11-01 20:27

Som nogle nok har opdaget har jeg problemer med TDC news så jeg laver lige
denne test for at se om det virker
mange kærlig hilsener fra Børge
_________________________________________ Jensen ICQ#:107634963 Current ICQ
status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142107634963 More ways to
contact me: http://wwp.icq.com/107634963

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 18-11-01 22:25

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <bhj@tdcadsl.dk> mælte sligt:

>Som nogle nok har opdaget har jeg problemer med TDC news så jeg laver lige
>denne test for at se om det virker
>mange kærlig hilsener fra Børge

Hejsa Børge,

Nu har du snart sendt en fire-fem tests - hvor mange mere skal du
foretage før du er overbevist? Som flere mennesker allerede har fortalt
dig, så hører tests hjemme i dk.test - brug venligst den gruppe.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Gud døde dengang mennesker fandt det fornødent at bevise hans existens,
han blev begravet da de opdagede, at der ikke var noget der talte mod

Fra : Live4Him

Dato : 18-11-01 23:21

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> wrote in message

> Nu har du snart sendt en fire-fem tests - hvor mange mere skal du
> foretage før du er overbevist? Som flere mennesker allerede har fortalt
> dig, så hører tests hjemme i dk.test - brug venligst den gruppe.
~~~~~~~~
Det kan være Børge ikke kan se dem, fordi der er en fejl på TDC serveren.
Jeg vil anbefale Børge (hvis han læser dette her) at skifte til
sunsite.auc.dk da den server ihvertfald fungere fint.

jørgen.

Fra : Erik Larsen

Dato : 20-11-01 00:25

> [...]

> "Gud døde dengang mennesker fandt det fornødent at bevise hans existens,
> han blev begravet da de opdagede, at der ikke var noget der talte mod

Det største svindelnummer Satan har lavet, var da han overbeviste
verden om at han aldrig har eksisteret. >> -Erik Larsen.

Erik L

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 20-11-01 02:16

"Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> mælte sligt:

>Det største svindelnummer Satan har lavet, var da han overbeviste
>verden om at han aldrig har eksisteret. >> -Erik Larsen.

Hvis du har forfattet dén, så hedder jeg i øvrigt også Vilhelm Grønbech.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Helvede er gentagelsen. Træt af pis?"

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-11-01 03:29

Rasmus Underbjerg Pinnerup <hobbes@post1.tele.dk> writes:

> Hvis du har forfattet dén, så hedder jeg i øvrigt også Vilhelm Grønbech.

Et glimrende eksempel på en materialistisk enkelt-implikation.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Tryk NO NO NO NO NO NO, herefter er telefonen i
The RockBear. ((^)) 'Normal stilling'"