Scroll'er... Kan man ikke lave scroll'eren~
Fra : MaRk!

Dato : 18-11-01 20:40

HaRj allesammen!!
Det er moi der er webmaster på http://www.html-verdenen.subnet.dk
og jeg vil gerne lige vide om jeg ikke kan lave scoll'eren
tyndere der ved menuen da jeg sys den er lidt for bred.

Hilsen MaRk!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 18-11-01 21:13

> og jeg vil gerne lige vide om jeg ikke kan lave scoll'eren
> tyndere der ved menuen da jeg sys den er lidt for bred.

Så vidt jeg ved er det ikke muligt med mindre du laver en selv i fx,
DHTML...

lige et sidespørgsmål, hvorfor tager det lang tid at lave siden når du
skriver den i Html? ( fra din forside )

\Henrik

Fra : MaRk!

Dato : 19-11-01 14:11

Henrik Hejbøl Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
du
> skriver den i Html? ( fra din forside ) Hmm... Godt nok har jeg
"skabelon'er", men hvis jeg oZ skal side at bruge en masse tid på at
finde ud af hvor scriptene skal ligge tager det rimelig lang tid. Idag
skriver jeg nok noget nyt...

Jeg kan aZzÅ ik DHTML, kun HTML og lidt PHP (Hvorfor har jeg så ik
lavet min side i PHP? Det er fordi at Subnet ikke understøtter det, men
jeg kan bare bruge Friserverplads, men de er nede engang imellem).

Hilsen MaRk!

Fra : Esben

Dato : 19-11-01 22:45

"MaRk!" <markjensen89@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> HaRj allesammen!!
> Det er moi der er webmaster på http://www.html-verdenen.subnet.dk
> og jeg vil gerne lige vide om jeg ikke kan lave scoll'eren
> tyndere der ved menuen da jeg sys den er lidt for bred.

Inde i egenskaber for skærm kan du gøre den smallere. Husk at det kun er på
den pc du sidder ved den bliver mindre.

--
Esben