hotel i Bangkok
Fra : Birthe Skånstrøm

Dato : 18-11-01 16:07

Jeg og min kæreste skal holde juleaften i Bangkok. Er der nogen der kan
anbefalde et rigtigt godt hotel (ikke kinesisk) til en rimelig pris.
Birthe

Fra : Jesper

Dato : 21-11-01 21:11

Hej Birthe.

Det kommer an på ens opfattelse af et rigtigt godt hotel...Jeg er lige
kommet fra Bangkok, hvor jeg boede på Reno Hotel, som ligger meget centralt
(ca. 2 min. gang fra Siam Square). Værelserne virker lidt slidte, men
lobbyen og den tilhørende café er utroligt lys og venlig (Der er også
mulighed for internetadgang). Der er varmt vand, AC på værelserne +
swimmingpool (IKKE på værelserne!).

Prisen var 780,- baht, som er noget der minder om 150,- dkr inklusiv en
lille morgenmad.

Adressen er Rama 1 Road, Soi Kasem San 1.

Med venlige hilsner

Jesper

Fra : Steen Johansen

Dato : 21-11-01 22:09

http://backpackthailand.com/destinations/central/bangkokstay.htm
http://members.optusnet.com.au/~johnmargh/travel/seasia99/Bangkok.htm
The Atlanta (252-6069 or 252-1650, fax 656-8123), near the Marriott Hotel
on Sukhumvit Road, is also reasonable, and it has a great restaurant! A
bonus of staying in this area is that if you take the Airport Shuttle bus
from the airport, it's a straight shot down the highway, so you won't have
to sit in that awful Bangkok traffic for hours!

Fra : Jesper

Dato : 25-11-01 18:59

Lige en lille kommentar til Steens indlæg..
Jeg boede også et par dage på The Atlanta, men vil til enhver tid foretrække
Reno, da det ligger meget tættere på 'hvor det sker' - Men smag og behag er
forskellig OG de har en ganske fortrinlig og billig restaurant på The
Atlanta.

Med venlige hilsner
Jesper

Fra : Kim X

Dato : 23-11-01 15:31

Hej Birte
Tak brochuren fra Alletiders eller et andet rejseselskab.
Ring til det hotel du kan lide, ring til hotellet og bed om en pris.
Prøv evt. at søge på Yahoo.com efter hotel og Bangkok
Der er en del gode hoteller at vælge imellem, og en del med special internet
rabat.
God tur
Kim