Fastgørelse af skjold, hvordan?
Fra : Finn Jensen

Dato : 18-11-01 15:59

Hej,

Jeg har en Vølund gaskedel og udenom den er der et hvidt firkantet skjold
som kan kan tage af men som dækker kedlen og aftrækket.

Nu er problemet at dette skjold hele tiden falder af. Jeg har forsøgt at
sætte det på igen uden held, så jeg vil spørge om nogen ved hvordan sådan et
skjold skal sættes fast ?

I selve skjoldet er der 4 firkantet huller som passer ud over 4 konsike
spliter i bagplanden af væggen. Det er ved at sætte skjoldet ind over disse
spliter at det skulle sidde fast sådan som jeg har fundet ud af, men
spilterne er runde og koniske og har en lille fordybning ude i spidsen.
Virker som man skal sætte en klemme på efter det hvide skjold er sat på ?.
Men man kan jo ikke få hånden ind bag skjoldet når der er sat på og disse
klemmer er der da heller ikke nogen steder.

Har nogen af Jer en idé til hvordan jeg får fastgjort skjoldet ??.

--
Venligst
Finn Jensen