Ønskes: Vurdering af hjemmeside.
Fra : Martin Toulstrup

Dato : 18-11-01 15:35

Hej gruppe, jeg har netop lavet min første hjemmeside og vil derfor gerne
have nogle gode råd. Hvis i gider at se min side, og vurdere den vil jeg
blive rigtig glad. Der er jo nok altid noget der kan ændres

MVH martin

--
Check Min Hjemmeside:
http://www.florida-usa.subnet.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-11-01 15:42

"Martin Toulstrup" <toulstrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej gruppe, jeg har netop lavet min første hjemmeside
> og vil derfor gerne have nogle gode råd. Hvis i gider
> at se min side, og vurdere den vil jeg blive rigtig glad.
> Der er jo nok altid noget der kan ændres

Du har nok størst chance for at få ordentlig respons ved at spørge i
den rigtige gruppe: news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk

Fra : John Vedsegaard

Dato : 23-11-01 23:37

Siden er da pæn, men der er for meget plads som ikke indeholder noget!
MVH. John
http://home19.inet.tele.dk/forlaget/