TV-tuner kort?
Fra : nikolaj borg

Dato : 18-11-01 13:32

Jeg overvejer at få mig et tuner-kort, primært med henblik på at se TV på
min 17" skærm (har ikke noget TV). Umiddelbart havde jeg regnet med at smide
mellem 500 og 1000 kr. efter kortet, afhængigt af, hvor stor forbedring det
kan give mig.

Det tiltaler mig at få radio med, hvilket der ser ud til, at en del af
Hauppauges kort kan.

Hvad skal jeg være opmærksom på? En Hauppauge og Pinnacle den eneste, som er
værd at overveje, eller er der billigere (og bedre) alternativer? Er
USB-interface en væsentlig fordel fremfor PCI? Er der stor forskel på kort
til 500 og 1000 kr.?

Puha, det blev til en del spørgsmål. Jeg håber, at I kan hjælpe.

På forhånd tak.
--
mvh Nikolaj (nSiPkAoMl@jborg.dk)
Q: Why are Americans being targeted by anthrax?