Restgæld!!
Fra : Peter Andresen

Dato : 18-11-01 10:37

Hvor er det nu man ringer hen, hvis man skal tjekke en motorcykel for
restgæld.

Mvh. Peter A.

P.S. Evt. en der har tlf. nr.

Fra : Jan Kristensen

Dato : 18-11-01 11:12

Bilbogen føres ved Retten i Århus. Adressen er:

Bil- og personbogen:
Søndergade 44
8000 Århus C

Telefoniske oplysninger 11-14 på telefon: 86 12 91 45

Mvh. Jan.

Fra : Leif & Susanne

Dato : 18-11-01 11:17

Peter Andresen skrev
> Hvor er det nu man ringer hen, hvis man skal tjekke en motorcykel for
> restgæld.

Ring til Bilbogen i Århus: 8612.9145

Mc hilsen Leif & Susanne

Fra : Birger Poulsen

Dato : 18-11-01 11:29

Peter Andresen wrote:

> Hvor er det nu man ringer hen, hvis man skal tjekke en motorcykel for
> restgæld.
>
> Mvh. Peter A.
>
> P.S. Evt. en der har tlf. nr.
Bilbogen på 86129145 - husk at have stel # klar.

Mvh Birger

Fra : Torben Petersen

Dato : 19-11-01 21:52

sidst jeg købte bil skulle jeg alligevel i banken, for at hente penge, og de
har også mulighed for at tjekke om der er restgæld i en bil, så mon ikke de
kan se det på en MC også? bortset fra at det ikke er ved kassen at de kan
oplyse om evt. restgæld, slå man altså to fluer med et smæk på banken

Torben Petersen
z650

Peter Andresen <spand@paradis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bf78131$0$87712$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...