Liste stem til valget og prøv noget godt
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 18-11-01 08:49

Jeg kan desværre ikke hente news fra Tele Danmark inet. synd for mig .
Men jeg kan sende og der er snart valg og man kan jo stemme på
http://www.krf.dk/index.phtml
så e man sikker på at der er kristne der vil Jesus og tro på ham. Der stå
skrevet noget af retning af Lykkelig det folk der styres af mennesker der
kender Gud, mon ikke vi skulle prøve en regering der er Kristne vi har jo
prøvet det andet så stem på liste Q7
http://www.krf.dk/viborgkom/
http://www.krf.dk/index.phtml

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen der er fra Viborg
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-11-01 10:30

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3bf767f2$0$87781$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg kan desværre ikke hente news fra Tele Danmark inet. synd for mig
..
> Men jeg kan sende og der er snart valg og man kan jo stemme på
> http://www.krf.dk/index.phtml

Politik, og politisk probaganda, hører altså ikke hjemme i denne
gruppen.

FUT news:dk.politik

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 18-11-01 11:36

"Børge Højlund Jensen der bor i Viborg." <bhj@tdcadsl.dk> mælte sligt:

>Men jeg kan sende og der er snart valg

Der er der jo.

>og man kan jo stemme på http://www.krf.dk/index.phtml

Det kan man jo. Ganske som man også kan stemme på alle de andre partier,
jo. Jeg ved vi er en del her i gruppen, der er medlem af andre partier
og også gerne så, at folk stemmede på netop de partier, men vi
respekterer, at denne gruppe ikke er beregnet på valgpropaganda og andet
spam og det burde du egentlig også.

>så e man sikker på at der er kristne der vil Jesus og tro på ham.

Nej. Kristeligt Folkeparti er et parti, ikke en menighed. Det er blevet
påpeget igen og igen bl.a. under debatten, der opstod, da Frank
Dahlgaard, der jo hverken er folkekirkemedlem eller kristen, meldte sig
ind og blev kandidat.
Jeg citerer fra:
<http://www.krf.dk/hoejre.phtml?artid=721&type=3&krf=13&lokal=0&soeg=>

[citat]
Det interessante for os i Kristeligt Folkeparti er altså IKKE vore
medlemmers forhold til Gud, eller hvor meget de går i kirke – heller
ikke i tilfældet FD. Det er ikke en politisk sag. Det, der samler os, er
et politisk program, ikke en trosbekendelse. Når FD siger, at han går
ind for og vil arbejde for Kristeligt Folkepartis politik, så tror vi på
det. Vi har allerede haft meget indgående samtaler om fremtiden, og vi
vil investere meget tid i at snakke os ind på hinanden.

Kan forøgelsen af Kristeligt Folkepartis gruppe være med til at
understrege, at partiet ikke kun er for flittige kirkegængere – ja så er
vi nået et godt stykke vej. *Vi ønsker ikke at blive bedømt på vores
partinavn eller på vores kandidaters personlige gudsforhold* – men på
vores politiske grundlag, vores politiske program og vores politiske
arbejde.

Den eneste måde, hvorpå vi sikrer dette, er ved I PRAKSIS og LOKALT at
arbejde for, at Kristeligt Folkeparti er og fremstår som et politisk
parti – og ikke en menighed.
[citat slut - min understregning (**)]

>Der stå skrevet noget af retning af Lykkelig det folk der styres af mennesker der
>kender Gud,

Står der nu også det?

[klip - mere propaganda]

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"What's fahrfergnugen?"

Fra : Live4Him

Dato : 18-11-01 13:48

Hvis valget står mellem en dårlig kristen politiker og en god ikke-kristen
politiker vil jeg nok vælge det sidste.

jørgen.

Fra : Rengøringsassistente~

Dato : 18-11-01 17:36

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis valget står mellem en dårlig kristen politiker og en god
ikke-kristen
> politiker vil jeg nok vælge det sidste.

Hvad er forskellen?

Niels

Fra : Andreas Falck

Dato : 18-11-01 20:16

"Rengøringsassistenten" <niels.stegWHO@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:1JTJ7.242$0z1.5917@news.get2net.dk...
> "Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er forskellen?

At den ene er en dårlig kristen politiker og den anden er en god
ikke-kristen politiker!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk