Min motion
Fra : Erna Andersen

Dato : 18-11-01 08:55

Lidt imagepleje, så I ikke tror jeg taber mig ved at sidde stille.
Hver dag kravler jeg rundt i 2-3 minutter fordi det gavner min
svage ryg meget, derpå 5-25 armbøjninger med knæene i gulvet de
fleste gange. Og så lidt rengøring, da jeg har set nærmere på
gulvet/ radiatoren
jeg har fundet et motionsstudie der er paradisisk: Stauffer
motionsbænke, der giver bevægelse, motion og varme, en dejlig
3-i-1 til folk med led- og muskelproblemer.

Så går eller cykler jeg en tur næsten hver dag.½-1 time

OG så har jeg begrænset tiden foran skærmen meget.

--
Hilsen Erna

Vedhegnet23@mail.tele.dk

Http://Ernaelisabeth.pingside.dk