Har lige fået min R2S upgrade til T39
Fra : Kamran Sarwar

Dato : 18-11-01 06:16

Hej,

Da jeg i sin tid gik fra R2G til R2M softwaren til min E-T39, da blev den
irriterende SMTP fejl løst samt andre små "skønhedsfejl" - men jeg ved ikke
hvilke forbedringer der er eller fejl som er blevet rettet i den nyeste
version af SW R2S, som jeg har fået min fon opgraderet til.

Nogen som kender til "meningen" med R2S?

mvh

Kamran

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 18-11-01 10:07

Hej

Jeg talte med Erix support i denne uge, de sagde at det var en lille
opdatering uden "større" ændringer... Den skulle dog komme til at virke lidt
hurtigere... Mere konkret kunne de ikke give mig. Men det overrasker mig at
du ikke har kunnet finde en ændring.... Det har fået mig til at vente med at
opgradere min nu.

/L