Andet multimedie
bentjuul 3670
Brevpapir til børn
Fra : Helle

Dato : 18-11-01 01:03

Da jeg selv designer brevpapir til børn ( det som man kan købe i butikkerne,
bare flottere), vil jeg høre om der er nogen, som kender til de virksomheder
der leverer til forretningerne.
For jeg kunne godt tænke mig at designe til sådanne virksomheder, men man
skal jo kende nogen.
Håber der er nogen, som kan hjælpe.

Hilsen Helle.

Fra : Niels Andersen

Dato : 18-11-01 11:16

"Helle" <Helles@privat.dk> wrote in message
> [...]
butikkerne,
> bare flottere), vil jeg høre om der er nogen, som kender til de

Øhm... Kan du ikke bare se på de pakker der ligger i butikkerne?
Jeg har i hvert fald aldrig set et produkt, hvor producenten ikke er
angivet.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : X

Dato : 18-11-01 20:56

Fra : Poul Petersen

Dato : 18-11-01 22:13

"Helle" <Helles@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der leverer til forretningerne.
> For jeg kunne godt tænke mig at designe til sådanne virksomheder, men man

Til det første: det må vel være en smagsag - og med egne briller ?
Til det andet: Har du kikket i Fagbogen.

Mvh . Poul Petersen

Fra : Ammitz

Dato : 19-11-01 19:44

"Helle" skrev d. 18-11-01 01:03 dette indlæg :
> [...]
virksomheder
> der leverer til forretningerne.
> For jeg kunne godt tænke mig at designe til sådanne virksomheder, men

Du skal slå op på TDC = TeleDanmark Oplysningen Fagbogen og søge
"Papirvarer engros"
De ser du så alle de som sælger videre til boghandlere,
kontorforsyninger m.m.
Det er bare at gå igang fra en ende af.

Hilsen Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Helle

Dato : 19-11-01 23:31

> [...]
> "Papirvarer engros"
> De ser du så alle de som sælger videre til boghandlere,

<<<
Tak for alle de gode svar fra jer.
Hilsen Helle.

Fra : Helle

Dato : 19-11-01 23:31

> [...]
> "Papirvarer engros"
> De ser du så alle de som sælger videre til boghandlere,

<<<

Fra : Helle

Dato : 19-11-01 23:31

> [...]
> "Papirvarer engros"
> De ser du så alle de som sælger videre til boghandlere,

<<<

Fra : Helle

Dato : 19-11-01 23:38

> [...]
> "Papirvarer engros"
> De ser du så alle de som sælger videre til boghandlere,

<<<