Benzin på XJ600S
Fra : kenn@primera.dk

Dato : 18-11-01 00:44

Hejsa

Jeg har lige købt en Yamaha XJ600S Diversion årg. ´98, men jeg glemte at
spørge hvilken benzin jeg skal køre på. Jeg går ud fra at det er oktan 95
blyfri !

Er der en her fra gruppen der kan være behjælpelig med et snarligt svar ?

kenn@primera.dk
www.primera.dk
XJ600S ´98

Fra : Bo Thomsen

Dato : 18-11-01 07:48

> Jeg har lige købt en Yamaha XJ600S Diversion årg. ´98, men jeg glemte at
> spørge hvilken benzin jeg skal køre på.

du bruge lige hvad du vil af det de sælger: 92 eller 95 den sku være lige
glad med
det har jeg hørt. 95 er standard, men en pæn del alm. mc'er kan godt bruge
92 okt
mvh
bo thomsen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 18-11-01 10:52

> [...]
> blyfri !
>
> Er der en her fra gruppen der kan være behjælpelig med et snarligt svar ?

Jeg har konsekvent brugt 92 oktan (blyfri) i alle mine motorcykler (og
biler), uden nogen problemer overhovedet.

Dan

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-11-01 20:22

har selv en XJ600s div fra 1996, kører men oktan 95 på den.

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 20-11-01 15:41