Andet multimedie
bentjuul 3670
Slagskygger
Fra : PRESTIJ

Dato : 18-11-01 00:05

Hvordan kan man nemmest fjerne slagskygger i Adobe Photoshop??

Fra : Madsen

Dato : 18-11-01 04:37

"PRESTIJ" <prestij@ishoejby.dk> skrev:

> Hvordan kan man nemmest fjerne slagskygger i Adobe Photoshop??

Du fjerner effekten ved at slukke for effektlaget i lagpaletten eller
sletter den. Du har måske ikke lavet slagskyggen vha. et effektlag?
(Med et effektlag mener jeg et lag du dobbeltklikker på ovre i lagpalet-
ten og vælger f.eks. effekten Slagskygge / Drop Shadow.)

Madsen.

Fra : PunisherOlsen

Dato : 19-11-01 13:18

Drejer det sig om et billede hvor du ønsker at fjerne skyggen, men ikke
ligger inde med kildefilen?

::.OT.:: =>Madsen =>
Whuuha!
Status => Graphire >Input => OK
Completed Work => In progress...|
NOTES=> Jeg er stadig forbløffet over hvor meget tilvænning en tablet kræver
i forhold til en mus...men jeg arbejder kraftigt på sagen ;)
::.OT.:: => END SESSION

Fra : Madsen

Dato : 19-11-01 19:40

"PunisherOlsen" <PunisherOlsen@Mail1.Stofanet.dk> skrev:

> [...]
> NOTES=> Jeg er stadig forbløffet over hvor meget tilvænning en tablet kræver
> i forhold til en mus...men jeg arbejder kraftigt på sagen ;)

[OT On]

Jeg kan regne ud den er landet så og er spændt på om du har
bedre tålmodighed/tilvænningsevne end jeg har, men det kan
kun tiden vise ;)

Good luck...

[OT Off]

Madsen.