Forstå ikke Frontpage
Fra : Allan Bach

Dato : 17-11-01 23:36

Jeg forstå mig overhovedet ikke på FP, så har lige brug for lidt hjælp.
Er ved at vedligeholde et web-sted, med FP ext. Der er på "min" webserver
slettet den del mapper og filer som ikke skal bruges mere. Web-stedet bliver
udgivet til web-hotellet, og det virker. Men de gamle "sider og mapper"
ligger der stadig. Hvordan i h..... kommer man af med dem. Og nej, det er
ikke muligt at FTP til web-hotellet

Allan

PS. Jeg savner virkelige min visual interdev og FTP program i dette projek.

Fra : Allan Bach

Dato : 18-11-01 13:13

Og jeg har selv fundet løsningen.
Det er jo bare filer, åben og her indtaste web-adressen, hvor nemt, efter
flere timers roden rundt i det skodprogram

Allan Bach