Buggedi-beat
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 17-11-01 22:32

Jeg søger titlen på det beat, som bl.a. Østkyst Hustlers har brug i deres
sang 'Buggedi-beat'. Sangen indgår også i 'The Wedding Singer', som netop er
blevet vist på TV 2.

--
Jacob W. Jensen
Fodbold-action: http://hfkfoto.dk3.com

Fra : Kasper

Dato : 18-11-01 12:37

On Sat, 17 Nov 2001 22:31:58 +0100, "Jacob W. Jensen"
<jensen@SLETjacobwaage.dk> wrote:

>Jeg søger titlen på det beat, som bl.a. Østkyst Hustlers har brug i deres
>sang 'Buggedi-beat'. Sangen indgår også i 'The Wedding Singer', som netop er
>blevet vist på TV 2.

Er det selve *beatet* du vil have navnet på, eller det nummer hvor det
oprindeligt blev brugt?

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Christian Muus

Dato : 18-11-01 17:56

"Jacob W. Jensen" <jensen@SLETjacobwaage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sang 'Buggedi-beat'. Sangen indgår også i 'The Wedding Singer', som netop

"Rappers Delight" med Sugar Hill Gang

--
Christian Muus